EIFFEL OPTIC ESHOPEIFFEL.SK Pre mužov Pre ženy Zľavy a akcie

Každý den nové články o produktech z našeho e-shopu

 
Ženy na internete nakupujú častejšie, ale muži minú viac
Respondenti najviac v poslednom roku kupovali na internete oblečenie a obuv (48 %), knihy, elektronické knihy a audio knihy (30 %), produkty pre zdravie a krásu, kozmetiku, drogériu a parfumy (30 %). Top trojka je tesne nasledovaná mobilmi a inými mobilnými komunikačnými zariadeniami (29 %) a vstupenkami na udalosti (27 %). Medziročné porovnanie (2017 vs- 2018) však ukazuje, že kategórie v Top trojke majú klesajúci charakter. Naopak polepšila si kategória „biela technika a domáce spotrebiče“ (nárast z 23 % na 24 %) a „nábytok, bytové zariadenie a doplnky“ (nárast zo 17 na 20 %), čo môže súvisieť aj s boomom rezidenčného výstavby.  Tradične silnou kategóriou v e-commerce je elektronika (na celkovom obrate sa podieľa takmer 50 %). Tento rok bude opäť dominovať aj vianočným darčekom objednaným cez internet v podobe smart hodiniek, fitness náramkov, smart hračiek či smartfónov. V nákupoch budú figurovať aj notebooky a televízory a mimoriadne sa toho roku darí predaju tyčových vysávačov a rôznym kuchynským spotrebičom, mixérom, robotom a kávovarom. Významnými darčekovými kategóriami sú „kozmetika a zdravie“ a „šport“ (športové potreby, odevy a obuv). Zákazníci na tieto Vianoce chystajú s dostatočným časovým predstihom a zodpovedne. Portál Heureka.sk napríklad už eviduje zvýšené vyhľadávanie umelých vianočných stromčekov či oplátkovačov.    
Zobraziť článok >
 
Ako vytvoriť outfit na mieru za pár minút
Aj pri pohľade do plnej skrine sa mnohí z nás stretávajú s veľkým problémom - čo si obliecť? Poznáte to, skriňu nedokážete ani poriadne zavrieť, no zároveň stále nemáte čo na seba.  Problém „nemám čo na seba“ začína pri preplnenom šatníku. Aj vy máte v skrini nohavice, do ktorých raz určite schudnete, alebo kabát, ktorý sa raz vráti do módy, či tričko, ktoré ste mali oblečené na prvom rande? Ak ste na tieto otázky odpovedali áno, je nevyhnutné sa takýchto kúskov zbaviť. Nielenže nimi uberáte priestor v šatníku pre vašu kreativitu či fantáziu, no zároveň sa tak v ňom omnoho vhodnejšie kúsky ľahko stratia. Základom je teda zadefinovať si, čo skutočne v šatníku potrebujem a to doplniť. „To je tiež vec, ktorú pomáham ľuďom uvedomiť si. Ako profesionál s nadhľadom viem razom posúdiť, kde je  problém „nemám čo na seba“ zakopaný a to takmer ihneď po otvorení skrine“ hovorí štýlmejkerka Marcela Špalková. Pri definovaní pomôže spomenúť si na situácie, v akých sa problém „nemám čo na seba“ objavil a porozmýšľať, čo si kúpiť, aby sme sa mu dokázali vyhnúť. Pretože možno zistíte, že síce na ihrisko s deťmi máte dosť oblečenia, ale do divadla, na večeru, alebo len do práce „nemám čo na seba“. Nové kúsky = vyriešený problém? Ani náhodou! Častokrát však ani veľa nového šatstva nedokáže vyriešiť náš problém, práve naopak, ponoríme sa doň, ako do našej plnej skrine, ešte hlbšie. Treba si uvedomiť, že nejde o veľkosť nášho šatníka, ale o to, či sa jednotlivé kúsky ľahko kombinujú.
Zobraziť článok >