EIFFEL OPTIC ESHOPEIFFEL.SK Pre mužov Pre ženy Zľavy a akcie

Úspešné nápady ako podnikať

Publikované dňa 15.09.2019 od Majk

Založiť svoje podnikanie na myšlienke nenakupovať mohlo ešte nedávno znieť ako utópia. A predsa sa ňou nechala inšpirovať Katarína Hutyrová z projektu NOSENE, ktorá hovorí: „Najekologickejšie oblečenie, ktoré si môžete kúpiť, je to, ktoré už existuje. A tak som sa rozhodla zmeniť názor ľudí u nás na nakupovanie v second handoch.“ NOSENE je dnes úspešný koncept kvalitného oblečenia z druhej ruky, ktorý si spolu s upcyklovanou kolekciou oblečenia Renewals našiel cestu k slovenským spotrebiteľom.

Aj ďalší podnikatelia sa presvedčili, že z témy, ktorá ešte donedávna patrila iba hŕstke vedcov a eko-nadšencov je dnes trend, ktorý ovplyvňuje nákupné správanie zákazníkov. Patrí medzi nich dvojica Martina Novotová a Martin Gajdoš s projektom predajne BEZOBALiS, aj Martina Grňová, ktorá tvorí svoje zdravé koláče pod značkou Mandlove v súlade s filozofiou zero waste: „V súčasnosti zákazníci aktívne vyhľadávajú produkty a služby, ktoré sú nielen kvalitné, ale aj vytvorené udržateľným spôsobom. Aj preto napríklad vítajú, že moje koláče k nim rozvážam po Bratislave elektromobilom.“